Leuker & Beter

 

Van papierloos werken, tot sneller betalen en inzicht hebben in je doelstellingen op het gebied van duurzaamheid: automatisering is wat ons betreft een essentieel onderdeel van een betere wereld. Het helpt verspilling voorkomen, waardoor je veel zinvoller gebruik kunt maken van wat schaars is: natuurlijke bronnen en arbeidskracht.

Navigeer direct naar:

Behoorlijk bestuur

Zeg AFAS, en je zegt de families Mars en Van der Veldt. Samen zijn ze eigenaar, en dat ervaren ze als een enorme verantwoordelijkheid. De dingen die zij doen of laten, hebben invloed op het bedrijf en de gezinnen die daarvan afhankelijk zijn. Andersom kunnen ontwikkelingen bij AFAS ook gevolgen hebben voor hen als families.

De vaders richtten AFAS op en legden een stevig fundament. De zonen ontwikkelden het verder door. En zo wordt het bedrijf van generatie op generatie doorgegeven. Dit betekent automatisch dat de families ver weg blijven van waaghalzerij en kortetermijndenken. Ze richten zich op duurzaam succes.

Eerlijk gezegd krijgen we bij AFAS dan ook een beetje de kriebels van het woord behoorlijk. Doen wat hoort, of wat behoorlijk is, is het mínste. Ons bestuur legt de lat flink hoger. Hieronder lees je over het thema Behoorlijk bestuur.

Consumenten aangelegenheden

Het belang van onze klanten is ons belang. Wij zien onze samenwerking met klanten, leveranciers, en mensen in de regio als een ecosysteem. Om dat systeem in evenwicht te houden, is wisselwerking nodig. Over en weer doen en laten we dingen voor elkaar. Omdat we allemaal weten: als het met de ander goed gaat, gaat het met onszelf ook goed. Precies daarom zijn consumenten aangelegenheden heel belangrijk voor ons.

Dat begint met heldere en eerlijke afspraken. Onze contracten zijn voor iedereen goed te begrijpen, en ons SLA is geschreven voor gewone mensen, niet voor juristen. Sterker nog: bij ons werken helemaal geen juristen. Is er een probleem met een van onze klanten? Dan rijden we erheen en lossen we het op. Zo zorgen we voor een open relatie, gebaseerd op vertrouwen en gezond verstand. En willen klanten toch van ons af? Dan kan dat iedere dag.

Consumenten aangelegenheden heeft ook te maken met de kwaliteit van ons product. Onze software deugt. We hebben branchespecifieke wet- en regelgeving opgenomen, en maken het eenvoudig om aan de cao te voldoen. En we stellen optimalisaties en updates die we voor de ene klant maken, gratis beschikbaar aan alle andere.

Bovendien helpen we onze klanten graag om daadwerkelijk beter te ondernemen met ons product. Dat doen we via Succesbeheer. Klanten kunnen bij ons een traineeship volgen, deelnemen aan de AFAS Open en natuurlijk aan ons Succestival. En bij vragen kunnen ze altijd bij ons terecht.

De komende jaren focussen we op het thema Privacy van klanten. Daarover lees je hieronder meer.

Doelstellingen

Wij hebben aan iedere wereldwens doelstellingen gekoppeld. Dit verplicht ons om daadwerkelijk actie te ondernemen.

Voorbeelden

Onze doelstellingen maken we graag transparant in wat we doen. Daarom hebben we verschillende voorbeelden wat we concreet al hebben gedaan.